مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-27ورزشي

کوتاهی نیم فصل فرصتی برای استراحت بازیکنانمان نمی گذارد 


سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از اینکه تیمش در آخرین دیدار نیم فصل اول رقابت های لیگ رسته اول فوتسال کشور تیم پیشگامان وحدت فین کاشان را شکست داد، - ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از اینکه تیمش در آخرین دیدار نیم فصل اول رقابت های لیگ رسته اول فوتسال کشور تیم پیشگامان وحدت فین کاشان را شکست داد، گفت: متاسفانه تنها یک هفته تعطیلات نیم فصل داریم که کوتاهی آن باعث می شود بازیکنان ما فرصتی برای استراحت نداشته باشند.

  سیداحسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیروزی شش بر چهار تیمش برابر پیشگامان وحدت فین کاشان، اظهار کرد: بازیکنان ما برای این دیدار حدود یک هفته ای را تمرین داشتند و در شروع بازی هم خوب عمل کردند، اما در ادامه به دلیل اشتباهات فردی بازی مساوی شد و با همان نتیجه چهار بر چهار مساوی به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: در شروع نیمه دوم بازیکنان ما دوباره نبض بازی را بدست گرفتند و توانستند با به ثمر رساندن دو گل دیگر، حریف را با شکست بدرقه کنند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در ادامه بااشاره به پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ، گفت: متاسفانه تعطیلات نیم فصل تنها حدود یک هفته است و این مدت زمان کمی است تا بازیکنان ما دوباره بتوانند ریکاوری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی نیم فصل فرصتی برای استراحت بازیکنانمان نمی گذارد 

کوتاهی نیم فصل فرصتی برای استراحت بازیکنانمان نمی گذارد